SNES Mini controller

snes mini controllerOmdat de SNES mini pas zeer recent is aangekondigd is er helaas nog maar weinig bekend over de inhoud van het pakket waaronder het aantal controllers. Naar verwachting zal de inhoud veel overeenkomsten bevatten met de NES Mini die eind 2016 werd gelanceerd maar voor exacte details over bijvoorbeeld de SNES Mini controller moeten we nog even wachten.

Bestel jouw SNES Mini bij een van onderstaande winkels
Nedgame

Bestellen!

Bol.com

Intertoys

Bart Smit

Coolblue

Coolshop

Mediamarkt

Niet beschikbaar!

Wat zat er ook alweer in de NES Mini doos?

Wanneer we kijken naar de inhoud van de NES Mini verpakking zien we de volgende onderdelen terug:

• Nintendo Classic Mini console
  • 1 Nintendo Classic Mini controller
  • HDMI kabel
  • USB kabel (voor voeding)

Voor veel mensen was het ontbreken van een tweede NES Mini controller een zeer groot gemis omdat dit betekende dat er een extra controller moest worden aangeschaft om met z’n tweeën te kunnen spelen.

Deels loste Nintendo dit op door het ook mogelijk te maken om een Wii controller op de console aan te sluiten, maar een Wii controller voelde voor veel gamers toch net wat minder echt aan als de originele NES controllers.

Levert Nintendo een extra SNES Classic mini controller mee?

Omdat officieel nog niet bevestigd is of er überhaupt een SNES Mini uitgebracht zal gaan worden en wat de SNES Mini prijs en prijs van de controller is, is het ook nog niet bekend wat de exacte inhoud van de SNES Mini verpakking zal zijn.

De vraag of Nintendo een tweede SNES Classic mini controller mee zal leveren blijft voorlopig dus nog even gissen.

Wanneer we kijken naar de recent gelanceerde bundels van de NES Classic Mini en de Nintendo Switch zien we dat bij beide consoles geen extra controllers geleverd zijn. Voor zowel de NES Mini als de Nintendo Switch werd er slechts één controller geleverd en moest er bijbetaald worden voor een tweede (Pro) controller.

Op basis hiervan verwachten wij dat Nintendo ook in het geval van de SNES Mini slechts één SNES Classic mini controller in de verpakking zal doen.

Waarom kiest Nintendo niet voor een extra SNES Classic controller?

Om met z’n tweeën te kunnen genieten van retro Super Nintendo plezier met de beste SNES Mini games is minimaal één extra SNES Classic controller nodig. Dit zal Nintendo ongetwijfeld op veel kritiek komen te staan maar ergens is de keuze wel begrijpelijk.

Wanneer we kijken naar de extra verkopen die Nintendo heeft behaald uit de verkoop van de NES Classic controllers is dit een grote extra inkomstenbron wat veel omzet voor het bedrijf oplevert. Bij een eenmalige aankoop als de SNES Classic Mini is een extra controller voor €12,95 dan ook een mooie extra inkomstenbron.

Ook is de NES Classic controller, door de grote vraag en het lage aanbod, in een mum van tijd getransformeerd tot een collectors item en voor Nintendo zou het ideaal zijn om bij de SNES Classic controller hetzelfde voor elkaar te krijgen.

Waar is een extra SNES Mini controller te koop?

SNES Mini controllers worden waarschijnlijk beschikbaar via de bekende grote verkoopkanalen waar de SNES Mini zelf ook te koop is. Het zal dan gaan om de volgende on- en offline winkels.

Bestel jouw SNES Mini bij een van onderstaande winkels
Nedgame

Bestellen!

Bol.com

Intertoys

Bart Smit

Coolblue

Coolshop

Mediamarkt

Niet beschikbaar!

Wil je de SNES Mini controller en SNES Mini kopen? De verwachting is dan ook dat je bij bovenstaande winkels als eerste een SNES Mini controller zal kunnen kopen. Houd ook nu weer rekening met het gigantische succes van de NES Classic controllers en zorg dat je er door middel van een pre order op tijd bij bent!

Vind de beste deals om jouw SNES Mini controllers te bestellen!

Benieuwd waar je de beste deals vindt met voldoende SNES Mini voorraad om een extra SNES Mini controller te bestellen? Kijk zodra deze zijn te reserveren in het overzicht op deze website en pre order jouw SNES Mini en controllers eenvoudig en snel!